Monday 11 June 2012

。◕‿◕。 Hentikan Cirit Birit ^_~

Views
Assalamualaikum...
alhamdulillah sy kembali lg setelah seminggu xmenjenguk blog ini...sminggu xupdate sbb balik kg, bile dh dok kt rumh nk tgk laptop pun rase mcm semput2 jerr...heeeee sibuk la kononnn *
now....sy curi ms terluang sikit, dh tension ngan study...nk kata study byk sgt xla jugak..hohoho~~~

kembali pd tajuk entry yeaaa~!! balik kg hari tu byk pulak undangan kenduri..haihhh kalo xg kan xsedap hati pulak...nak xnk kena p jugak...tp bile dh mkn gulai tu...perut pulak xdpt trime..korg penah rase cmniiii?? org kataa CIRIT BIRIT.....sy pun xtau la nape..mkn je gulai mesti cirit birit. bkn nak kata gulai tu basi..tp perut ku harga sposennn =(

bile dh skit perut tu..paham la kan..semua bende xbleh nk buat..duduk xsedap..bgn xsedp..tido xsedap ...semua bende lahhhhhhhhh...memang akn jadi xsedapp...paham x ?? xsedappp okey?? perut ni rase mcm nak pecah jerr...pastu mula lah mengadu kt mak...hehehe....

org tua ni die byk pengalmn...bile kite bgtau die ..terutamanya insan yg dipnggil ibu...die msti akn berusaha cari jn penyelesaian...okey mcm aku hri tu..mak aku suruh aku minum AIR TEA TANPA GULA..aku cuba lah..p xambil ms yg lame pun..lepas sy minum tu kejap jer dh hilang..xsakit perut dah..xperlu ulang alik ke tandas dah...kirenye mujrab jugak la kan...



okey lah stekatak ni jerr petua sy utk kali ni...see u oll again di next entry...
thankssssssss a lot... ^_^



。◕‿◕。Thank You All ~ Bila Free Terjah Lagi OK~!! 。◕‿◕。

0 Doa Aku Sentiasa Comell:

Post a Comment