Friday 24 February 2012

。◕‿◕。Akhirnyee ~Saya dh jumpeeeee ♫ ♬♪♩

Views




Cube korg tekaaa..............................ape yg aku dh jumpeee?? suspen niiiii ^^ huhuhu

nanti aku tunjuk kt korg ape yg aku dh jumpe...tungguuuu n see yaa....

jeng ..............


jeng..........


jeng..................


jenggggggg..............

.
.
.
.
.
.
.




Hhahahaaaaaaa~
ensem lah awk niee....peewwiit ^^ (gurau jer)


maaf aadib aku curik gmbr ko dlm fb..hrp ko xmarah..kihkihhhhh
now bgtau aku spe yg tergoda ngn mamat nihh??? 
tepuk dada tnye selera u olll..........

inilah yg sy dh jumpee...ni member sy kt skolh dulu..dh lame sy carik fb die,,tp xjumpe2..akhirnye kakak sy yg gtau nickname fb die...sy pun ushaa2 lah, n thenn jumpee akhirnye..wahh betapa heppynye sy..

mamat ni ..dok kl..sy knl die ms sy sek mengh dulu,,msti korg pelik kan nape sy excited jerr nk kasik tau sal mamat ni...sbbbbbb...die ni........special kot..
kah~kah~kah (gelakjahat)
die memg special..tp special sebab....................
.
.
.
.


celik mata luas2 wehhh....


.
.
.
.


SEBABBB...................


.
.
.
.
.


suke buli sy, die suh sy wt keje skul die..tu jer pun...hehehe...

tp skng bile sy contact ngn die, waaahhhhhhhhhh mpknye die dh matang,,,die dh baik dr duluu..*sy mcm xcaye jerr*.alhamdulillahhh sy tumpang bahgia....bahkan terrlebih baik la pulak ak rase..aihh malu lah sy kalo gni..sy ngn otai2 sy lgi..memg xpenah sedar diri..psstttttt...

inilah die MOHD ADIB HAIRUDINNN 
sy nk ngort die bleh xxxx??????????????


wahhaaaaa....




xhbs la ayt die..okey sy sambung..saat suka dan duka..erkkkk..ok la tu kan wlaupun spth dua ayt sy smbg..ntah hape2 la..adeyyhhh...


sekian kemerapuanku....papai.......

。◕‿◕。Thank You All ~ Bila Free Terjah Lagi OK~!! 。◕‿◕。

0 Doa Aku Sentiasa Comell:

Post a Comment